Pixmac000002036331u

Iontové nápoje vám doplní ztracenou energii

Posted in Doplňky stravy.

Iontové nápoje jsou se svým speciálním složením nejvíce vhodné pro sportovce, ale zároveň i pro osoby se zvýšenou tělesnou zátěží. Tento doplněk vám totiž doplní ztracené tekutiny, které během sportovního výkonu vypotí a zároveň i energii. Nejčastěji je složen z glukózy, maltodextrinu nebo fruktózy. Pro ty co neví, tak to jsou lehce a rychle stravitelné druhy sacharidů, a to je přesně to co naše po a nebo při fyzickém výkonu potřebuje.

Jak na výživu

Posted in Doplňky stravy.

Těla mužů a žen se v mnohém liší, mimo jiné také ve zpracování potravy a tvorbě užitečných látek. Tento fakt je třeba brát na vědomí v případě, kdy se hovoří o správném stravování. Žena, která pravidelně cvičí, navštěvuje fitness centra či aktivně provozuje nějaký sport, si stále nemůže dovolit jíst více tučných věcí a domnívat se, že po nich nepřibere. Správná fitness výživa u žen by se měla opírat o několik základních bodů.
Hlavní zásady racionální fitness výživy by měly vycházet z komplexních sacharidů, vlákniny a bílkovin. Nepřípustné jsou tučné potraviny a smažená jídla. Právě třeba tuk se však dá přijímat i zdravě a to z rostlinných zdrojů, jakými jsou ořechy, semena či olivový olej.
Velmi důležitou součástí správné fitness výživy je také pitný režim. Že se mají vypít 2-3 litry vody možná víte, ale to nestačí, pokud si nedáte pozor na alkohol a kávu. Maximálně jedna malá sklenička alkoholu denně a 1-2 šálky kávy doplněné o velkou sklenici vody zajistí, že své tělo udržíte v odpovídající kondici.

Nezbytné látky tělu dodají doplňky stravy

Posted in Doplňky stravy.

Propadli jste kouzlu posiloven a pracujete na každém záhybu na těle? Tvrdá dřina je základ, avšak dobrým pomocníkem při tvorbě vyrýsované postavy jsou doplňky stravy. Ať už se do posilovny teprve chystáte nebo posilujete už několik týdnů či měsíců, následující suplementy se budou jistě hodit.

Vitamíny a minerály

Možná se vám na první pohled zdá, že tyto dvě látky jsou přece v každém zdravém jídle a není třeba si je dodávat nijak zvlášť. Omyl. Bez pořádného přísunu vitamínů a minerálů vaše svaly neporostou a jeden pomeranč denně to vážně nevytrhne. Pořiďte si doplňky stravy, které obsahují koncentrované množství těchto látek a zúročte tak ještě víc všechnu tu dřinu v posilovně.

Proteiny

O proteinech jako doplňcích stravy pro tvorbu svalů jste už možná slyšely. Je dobré se zaměřit na ty s vysokým obsahem bílkovin a naopak minimem sacharidů. Ty totiž můžete tělu snadno dodat běžnou stravou. Ideální proteinové doplňky pro začátečníky jsou -ty s koncentrací 75-85 %.

Pokročilejší "bodybuildeři" už by mezi doplňky stravy měli zařadit i gainery a creatiny. Pro prvních pár měsíců si však bohatě vystačíte s vitamíny, minerály a proteiny.

Degustace vín

Posted in Doplňky stravy.

Formální degustace vín by měla probíhat v neutrálním , dobře osvětleném prostředí. Zásadní pro degustaci je výběr času, protože když se blíží doba jídla, smysly jsou vnímavější. Naopak během jídla a ještě více při trávení jsou smysly utlumené. Nejlepší je degustaci provádět mezi 10. a 12.hodinou dopoledne nebo mezi 18.-20. hodinou večer. Během degustace je možné něco zakusovat, aby se potlačila chuť tříslovin nebo kyselost, která se nashromáždí po několika druzích vína. Stačí malé kousky chleba nebo bagety (profesionální degustátoři mají k dispozici vodu). Abyste určili a ocenili víno, využijte své smysly a to právě v tomto pořadí : zrak, čich a chuť. Co prozradí barva?
Odstín, intenzita, sytost a hloubka barvy Vám může zvláště u červeného vína napovědět použitou odrůdu révy,zralost a stáří vína. Průzračnost je také typická : mladší víno bývá zářivější než starší. Zakalení může způsobit zvířený sediment, ale také může znamenat nějaký problém. Víno doporučujeme prohlížet v přirozeném světle, protože umělé světlo zkresluje barvu.

Chcete mít svaly? Zkuste proteiny!

Posted in Doplňky stravy.

Na internetu existuje celá řada návodů, jak zhubnout a zbavit se přebytečných kilogramů. Každý z vás si může vybrat dietu, která mu bude nejvíce vyhovovat. Zapomeňte na nefungující diety, během nichž hladovíte. Navíc u drastických diet musíte počítat s jo-jo efektem. Chcete-li zhubnout, zpevnit si tělo, doporučujeme vyváženou stravu a aktivní pohyb. Do těla dostaňte proteiny na růst svalů, které se nachází v masu. Proteiny můžete do těla dostávat také jako doplněk stravy, který zakoupíte v kamenných i internetových obchodech. Zlepšíte tak svůj metabolismus. Tento způsob opravdu funguje. Vyzkoušejte to i vy.